• Verzendgereed binnen 3 werkdagen *
  • Onze kleding is draakbestendig!

Klantenservice

Onderwerpen

Is mijn bestelling goed binnengekomen?

Bij het bestellen van een product ontvang je een bevestigingsmail. Dat betekend dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
Mocht dat niet het geval zijn kunt u ons bereiken via info@barbaarschavuit.nl

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Kijk daarom altijd eerst even of de mail die u mist daarin zit. Zo niet, dan kun kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via info@barbaarschavuit.nl

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, dit is niet nodig, maar wel erg makkelijk! Vervolgbestellingen zijn hierdoor makkelijk te plaatsen en je kunt de status van je huidige bestelling bekijken.

Wat zijn de kosten van de mijn bestelling?

Uw bestelling wordt na ontvangst zo snel mogelijk verwerkt en via PostNL aangeboden. De kosten hiervan bedragen €3,95 voor een brievenbuspakje en €6,95 voor een pakket. Vanaf €75,00 wordt uw pakket gratis verzonden. Momenteel bezorgen wij alleen op een fysiek adres in Nederland.

Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

Alle bestellingen worden gelijk in behandeling genomen. De gemiddelde levertijd is tussen 3 – 8 werkdagen. Nadat uw bestelling is overhandigd aan de bezorgdienst, is het afhankelijk van hen hoe lang het duurt voordat uw bestelling geleverd wordt.

Product retour sturen?

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, neem contact op met de klantenservice via info@barbaarschavuit.nl. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden.

Mijn product is beschadigd aangekomen, wat nu?

Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

Je kan direct online en veilig afrekenen. Hierbij heb je de keuze uit verschillende de volgende betaalmethoden: Ideal, Paypal, Apple pay, Creditcard of achteraf betalen met Klarna.

Kan ik ook achteraf betalen?

We gaan er vanuit dat je gewoon netjes op tijd betaald. Dus alleen jij mag achteraf betalen.

Kan ik een Cadeaukaart krijgen?

Momenteel is het nog niet mogelijk om een cadeaukaart te bestellen. Hiervoor zijn we nog een ludieke oplossing aan het zoeken. In de toekomst zal dit aan onze webshop toegevoegd worden.

Hoe werkt mijn kortingscode?

Momenteel nog niet, er zijn nog geen kortingscodes in omloop.